۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

گزارش برنامه های روز دانش آموز

باسمه تعالی
 صبح روز 13 آبان 1357 ه.ش دانش آموزان در حالي كه مدارس را تعطيل كرده بودند روبه سوي دانشگاه نهادند تا بار ديگر پيوندشان را با رهبر بت شكن خويش به جهان اعلام نمايند. اين جوانان پرشور خداجو گروه گروه داخل دانشگاه شدند و به همراه دانشجويان و گروههاي ديگري از مردم در زمين چمن دانشگاه اجتماع كردند. مأموران شاه، دانشگاه را به محاصره خود درآورده بودند تا چنانچه فرياد حق طلبانه از گلويي برخاست آن را با گلوله پاسخ دهند. دانش آموزان در كناره نرده ها و زمين چمن اجتماع كرده بودند و فرياد مقدس "الله اكبر" آنان فضا را مي شكافت و تا فاصله هاي دور طنين مي انداخت.
ساعت يازده صبح مأموران ابتدا چند گلوله گاز اشك آور در ميان دانش آموزان و دانشجويان پرتاب كردند. اجتماع كنندگان در حالي كه به سختي نفس مي كشيدند، صداي خود را رساتر كردند و با فرياد دشمن شكن "الله اكبر" لرزه بر اندام مأموران مسلح شاه افكندند.
در اين هنگام تيراندازي آغاز شد و لاله هاي انقلاب يكي پس از ديگري در خون غلتيدند جوانان با فرياد الله اكبر و با شعارهاي مرگ بر امريكا و مرگ بر شاه به شهادت رسيدند و انقلاب خونين اسلاميشان را تداوم بخشيدند و دشمنان اسلام را بيش از پيش به رسوايي و شكست كشاندند.
با عرض تبریک بمناسبت سیزدهم آبانماه روز دانش آموز و آرزوی توفیقات روز افزون برای علم آموزان و کسانی که در این زمینه مقدس خدمت می کنند و همچنین گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز تبعید حضرت امام (ره) .


مجتمع فجر برنامه هایی را برای گرامیداشت این روز به اجرا گذاشت. برنامه ها به قرار ذیل اجرا گردید :
 مسابقه دو میدانی برای مقطع متوسطه ، مسابقه طنابزنی برای دختران ، مسابقه جاگیری برای مقطع ابتدایی سخنرانی در رابطه با مناسبت روز در مراسم ، قرائت مقاله ی دانش آموزان ، اهدای جوایز به برترین های مسابقات و پذیرایی از دانش آموزان و همکاران .

 

  با تشکر
کرامت کاظمی
مدیریت مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر