۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

سال نو مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم

همه موسم تفرج به چمن روند و صحرا

تو قدم به چشم من نه ، بنشین کنار جویی

بهار آمد و سال جدید از راه رسید یکسال دیگر هم از زمستان سخت دنیا گذشت . اما آیا بهار 89 به بهار عمر زمین خواهد پیوست ؟

یا صاحب الزمان ، مولای من هر سال که می آید با خود می گویم آیا می شود که امسال روی زیبایت را ببینم ! و گهر از دُر کلامت بچینم ؟ آیا امسال سال رهایی از ستم ستمگران و کبرمستکبران خواهد بود ؟ دعا می کنم تا خداوند به ما هدیه بزرگ الهی را که همان ظهور توست در این سال عطا بفرماید. آمین یا رب العالمین .

فرا رسیدن سال 1389 را به شما عزیزان تبریک گفته از خداوند توفیق طاعت و سعی تلاش را خواستاریم . همچنین در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده شده ، همت و کاری را مسئلت داریم که ما را به آرزوی دیرینه بشر یعنی فرج مولایمان برساند . انشاء الله

تقدیم به بهاری ترین بهار

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی

به کسی جمال خود را ننموده ای و بینم

به ره تو بس که نالم زغم تو بس که مویم

همه خوشدل این که مطرب ، بزند به تار چنگی

چه شود که راه یابد سوی آب ، تشنه کامی

شود اینکه از ترحم ، دمی ای سحاب رحمت ؟!

بشکست اگر دل من ، به فدای چشم مستت

همه موسم تفرج به چمن روند و صحرا

زچه شیخ پاکدامن ، سوی مسجدم بخواند

چه زیان تو را ، که من هم برسم به آرزویی

همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی

شده ام زناله نایی ، شده ام زمویه مویی

من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

چه شود که کام جوید ، زلب تو کام جویی ؟

من خشک لب هم آخر ، ز تو تر کنم گلویی؟

سرخُمّ می سلامت ، شکند اگر سبویی

تو قدم به چشم من نه ، بنشین کنار جویی

رخ شیخ و سجده گاهی ، سر ما و خاک کویی









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر