۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

سفیر مهر؛ به جمع ما خوش آمدی

باسمه تعالی
در آبان ماه هستیم و یک بار دیگر مجتمع آموزشی ما شاهد حضور صمیمانه و امید بخش سرپرست محترم شبه قاره هند جناب آقای سید امیر محمد خرازانی و معاونت آموزشی سرپرستی جناب آقای جعفر آبادی می باشد .
خیر مقدم می گوییم ورود این عزیزان را به مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته

برنامه حضور سرپرست محترم مدارس شبه قاره هند در کویته همراه بود با برنامه هایی چون :
دیدار با سرکنسول محترم ج .ا .ایران در کویته جناب آقای یحیوی .
دیدار با سرپرستان مدارس
دیدار با دبیران اعزامی
دیدار با همکاران و دانش آموزان که به شرح ذیل تقدیم تان می گردد :
* در اولین روز سفر ، جناب آقای خرازانی و جناب آقای جعفر آبادی با سرپرستان مدارس آموزشی کویته دیداری داشتند . در این دیدار صمیمانه ابتدا مدیر مجتمع آموزشی کویته گزارشی از وضعیت نیرو ها ، دانش آموزان و برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی سال جدید ارائه دادند . سپس سرپرستان مدارس بصورت جداگانه وضعیت مدارس را شرح نمودند و از اقدامات دو سال گذشته مدیریت مدارس و سرپرستی محترم تقدیر و تشکر نمودند .
پس از جلسه سرپرستان بلا فاصله جلسه شورای دبیران مجتمع آموزشی فجر تشکیل شد .

* در دومین روز سفر مجتمع های علامه اقبال ، الزهرا(س) و دبستان های رسول اکرم (ص) و سلمان فارسی  شاهد حضور میهمانان گرامی شان بودند که با استقبال همکاران و دانش آموزان همراه بود . جناب آقایان خرازانی و جعفر آبادی به همراه مدیریت مجتمع در جمع همکاران نیز حاضر شده و صحبت های ایشان را شنیده و همکاران نیز از راهنمایی ها و هدایات ایشان بهره مند شدند .

* در سومین روز سفر دیداری با سرکنسول محترم جناب آقای یحیوی صورت گرفت و پس از آن مجتمع های توحید و خدیجه کبری (س) میزبان حضور سرپرست و معاونت محترم و مدیریت مدارس بودند که حضور این گرامیان همزمان بود با مراسم 13 آبان روز دانش آموز و جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه سال گذشته که موجب شد تا مراسم رونق و گرمی بیشتیری پیدا کند . سخنرانی های مدیریت مدارس ، معاونت آموزشی و سرپرست محترم مدارس در شبه قاره برای همکاران و دانش آموزان امید بخش واقع شد . در پایان مراسم نماز ظهر برگزار شد و سپس همکاران و دانش آموزان فارغ التحصیل و دانش آموزانی که در سال گذشته رتبه برتر کسب نموده بودند در ضیافت ناهار شرکت نمودند .

































































هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر