۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

سی و دومین بهار آزادی گرامی باد

باسمه تعالی
اللّهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم
اللّهم انا نرغب اليك في دولة كريمة تعز بها الأسلام واهله وتذل بها النفاق وأهله وتجعلنا فيها من الدعاة الى طاعتك والقادة الى سبيلك بحق محمد و آله الأطهار وصحبه المنتجبين الأخيار

سلام و صلوات به روح مطهر شهیدان راه اسلام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر را به همه آزادگان جهان تبریک می گوییم .
گزارش برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته
برنامه های برگزار شده در ایام دهه فجر در مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته به شرح ذیل می باشد :
* مسابقات قرآن
مسابقات قرآن در مقطع ابتدایی و در رشته حفظ (از جزء 30) برگزار شد که در پایان دانش آموزان امیر صادقیان و کیانا پارسا مقام اول را کسب نمودند .
* مسابقات ورزشی :
مسابقات ورزشی مجتمع شامل رشته های پنالتی ویژه پسران و فوتبال دستی ویژه دختران می شد که در پایان ابوالفضل کاظمی ، امیر صادقیان و سجاد کاشفی از مقطع ابتدایی و مهدی خزایی در مقطع راهنمایی و متوسطه صاحب مقام شدند و در قسمت دختران مریم شاهرخی ، نرگس کریمی و زهرا عبداله زاده برتر از دیگران شناخته شدند .
لازم به ذکر است که سه مسابقه فوتبال نیز بین مقاطع ابتدایی مجتمع فجر ، علامه اقبال و توحید و مسابقات جام فجر ، از سوی کنسولگری ج .ا .ایران در کویته برگزار شدکه در این رقابت ها تیم های ذیل شرکت نمودند :
ایران الف و ایران ب (همکاران مجتمع و همکاران کنسولگری ) ـ شهید امیری و شهید مصطفی محمدی (همکاران بومی) ـ خانه فرهنگ (همکاران بومی خانه فرهنگ ج .ا .ایران ) ـ تیم سماء (کارکنان خبرگزاری سماء ) ـ تیم آزادی ( کارکنان روزنامه آزادی ) و تیم سپورت (کارکنان سازمان ورزش ایالت بلوچستان .
در پایان رقابت ها نتایج ذیل بدست آمد و جام های قهرمانی رتبه های اول تا سوم نیز به این تیم ها اهدا شد :
مقام اول : ایران ب ـ مقام دوم : خانه فرهنگ ـ مقام سوم : تیم سپورت
همچنین به تمامی تیم ها یک جام کوچک به عنوان یادبود اهدا شد .
* مسابقات کاردستی
 در مسابقات کاردستی ، نقاشی و روزنامه دیواری نیز افراد ذیل موفقیت کسب نمودند :
فاطمه تقوایی ـ کیانا پارسا ـ محمد حسین تقوایی ـ ابوالفضل کاظمی ـ امیر صادقیان ـ سجاد کاشفی ـ محمد حسن مرتضایی ـ یاسمن علیرضایی ـ بهار کریمی
* رتبه های درسی :
در کسب رتبه های درسی ، تمامی دانش آموزان با کسب رتبه ممتاز برتر شناخته شدند .
* مراسم سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
در روز پنج شنبه 21/11/89 که مراسمی در سالن استخر سرکنسولگری ج .ا .ایران اجرا شد مهمانانی همچون جناب آقای یحیوی سرکنسول محترم ج .ا .ایران در کویته ، جناب آقای کریمی رئیس خانه فرهنگ ج .ا .ایران در کویته ، جناب آقای برشان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در استان سیستان و بلوچستان ، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در خبرگان رهبری  ، امام جمعه اهل سنت شهر سراوان و همچنین اولیاء دانش آموزان و گروه های موسیقی محلی استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند .
مراسم با اجرای دانش آموز عبداله زاده و قرائت کلام ا... مجید توسط بهار کریمی و ترجمه فارسی و انگلیسی یاسمن علیرضایی آغاز شد . سپس مدیریت مجتمع در جایگاه حضور یافتند و ضمن خیر مقدم به مهمانان فرا رسیدن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند همچنین پیرامون مدارس ج .ا .ایران در کویته مطالب کوتاهی بیان داشتند .
پس از آن از سرکنسول محترم ج .ا .ایران در کویته جناب آقای یحیوی دعوت بعمل آمد و ایشان نیز پس از خیر مقدم به حضار مطالبی پیرامون انقلاب اسلامی بیان کردند .
در ادامه از آقای برشان مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در استان سیستان و بلوچستان دعوت به عمل آمد و ایشان با ابراز خرسندی از حضورشان در جمع فرهنگیان کویته سخنانی را بیان و تعداد 1700 جلد کتاب را به مدارس ج .ا .ایران در کویته اهدا نمودند که به زودی ارسال می نمایند .
در پایان سخنان آقای برشان و با حضور سرکنسول محترم و مدیریت مجتمع کیک سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب برش خورد .
سپس گروه موسیقی محلی برنامه شان را به اجرا در آوردند .
سرود « ای مجاهد » توسط گروه سرود مقطع راهنمایی و متوسطه مجتمع برگزار شد .
دکلمه دانش آموزان مریم شاهرخی و نرگس کریمی برنامه بعدی مراسم بود .
اخبار طنز توسط محمد صادقیان ، محمد مهدی خزایی و محمد حسن مرتضایی برگزار شد .
سرود دانش آموزان ابتدایی و مقاله دانش آموز بهار کریمی نیز به اجرا در آمدند .
در پایان جوایز و هدایای دانش آموزان توسط مدیریت مجتمع ، سرکنسول محترم و جناب آقای برشان اهدا شد .
سپس حضار برای ادای فریضه نماز ظهر به سالن الغدیر مراجعه نمودند و پس از آن جهت صرف ناهار مجدداً به سالن دعوت شدند .

در ضمن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در روزهای یکشنبه 17/11/89 دوشنبه 18/11/89 و سه شنبه 19/11/89 در مدارس تحت پوشش مجتمع های آموزشی ج .ا .ایران به اجرا در آمد که تصاویر و گزارش آن روی وبلاگ مدارس درج گردیده است . و نیز در این مراسم ها سرکنسول محترم ج .ا .ایران در کویته نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد اجرای برنامه ها بودند و به مناسبت سی و دومین بهار آزادی از طرف سرکنسول محترم به هر یک از دانش آموزان و همکاران بومی مدارس که بالغ بر 1700 نفر می باشند هدایایی اهدا گردید .



























































مدرسه سلمان فارسی














مجتمع خدیجه کبری (س) جشنواره غذا















۱ نظر: