۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

ولادت امام حسن عسکری علیه السلام مبارک باد .

باسمه تعالی

سالروز ولادت با سعادت یازدهمین خورشید آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را به یگانه فرزند بزرگوارشان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبریک و تهنیت عرض می نماییم . امیدوار هستیم خداوند ما را در سال آیند و در چنین روز مبارکی در جشن ولادت آن امام همام و در مجلسی که سخنرانش یگانه فرزند آن حضرت باشد شرف حضور دهد . انشاء الله .

دوباره روي زمين           شده چوباغ جنان   
 شد از فروغ رخت          پر از صفا دلمان                  
صبا تو مژده بده             به فاطمه (س)به جنان     
كه آمده حسن (ع)           دوباره اش به جهان
                                 عالمي غرق صفا          گشته از ميلاد تو
                                 تا  ابد اندر دلم                 زنده بادا ياد تو      
                                            يا امام عسكري (ع)  ۲
 صفاي سينه من           ولايت تو بود       
خوشم كه شامل من      عنايت تو بود
 شب ولادت تو             به هر كه  مي نگرم     
 هماره ورد لبش          حكايت تو بود 
                               از تجلاي رخت            گشته دلها پر شعف 
                               دارم از ميلاد تو             جام شيدائي به كف 
                                            يا امام عسكري (ع) ۲
الا اميد دلم                 بمن نظاره نما             
 ز راه لطف و كرم       بمن اشاره نما 
هواي كوي شما          ربوده صبر مرا           
 تو درد خسته دلان       بيا و چاره نما 
                              من گداي عسكري (ع)        جانفداي عسكري(ع) 
                              قسمتم كن اي خدا            سامرلي عسكري (ع) 

همچنین در این روز به دانش آموزان مقطع ابتدایی که جهت حفظ جزء سی کلام الله مجید و با برنامه همکار محترم سرکار خانم مزارعی تلاش نموده بودند جوایزی اهدا شد .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر